афиша Львова
К сожалению информации о событиях нет.
отзывы посетителей
  • Artem Koval написал о заведении Mi100
    Всем доброго вечера суток.Хочу поделиться своим мнение про клуб Мi100 Львов ул.Наукова, 7.Приехал друг с Киева и мы решили туда пойти.На входе обшманали.Заплатили за вход по 100грн.Раньше плата за вход отоваривалась,сечас такого нету.Скажу вам честно за 100грн есть много вариатов и получше.Спустились в подвал-паб.Заказали выпить,покушать.Вышли покурить,а наш графин с водкой кто-то перекинул и водка течет на пол.Официантка не реагирует,после моего замечания повытирала.Когда я сказал,что отказываюсь платить за водку,пришла админ СВЕТЛАНА и начала мне рассказывать",что это мой столик и я за ним должен смотреть".Потом заявила,"что это я розлил сам",предложила 10% скидку-я тказался,попросил принести книгу скарг.Описал это все в книге.В итоге испорченное настроение,негативное мнение гостя про уровень клуба и персонал.ПРОШУ владельцев заведения обратить внимание на работу админ СВЕТЛАНЫ.Она не выполняет свои должностные обязанности и дерзко общается с клиентами.НИКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЭТОТ КЛУБ МИСТО!!!!
    | 188.163.72.*
  • Ірина Гнатюк написала о заведении Акваріус
    Вже декілька раз відпочивали сім'єю Акварыус. Проживали в готелі, умови просто чудові. Затишні кімнати, нові меблі, чистота. Красиво облаштована територія, гарний дитячий майданчик (нашій донечці 5 років і це для нас мало велике значення при виборі готеля). Персонал дуже ввічливий і швидко виконує усі прохання. Їдемо тільки туди-місце міняти не хочется
    | 178.210.155.*
  • Марія Хоманець написала о заведении Акваріус
    Нещодавно нам випала можливість провести декілька днів у комплексі Акваріус. Скажу чесно, мене насторожили негативні коментарі, які я тут прочитала, про заклад, але коли ми туди приїхали всі мої сумніви розвіялись! Це чудове місце, де відпочити можна і тілом і душою. Велике дякую персоналу готелю, який по першому ж проханнні відкликувався, ніякого хамства і негативу з їх стороми ми ніразу не відчули! Задоволені всім і всім рекомендуємо !!!
    | 178.210.158.*
  • Мері написал о заведении Акваріус
    Мали дуже неприємну ситуацію з цим рестораном. Вирішили з чоловіком відсвяткувати нашу річницю у цьому закладі. Подзвонили за 2 дні і запитали чи можна забронювати столик на суботу, нам жіночка з дуже пиємним голосом відповіла що бронювати не треба, "приїдете і виберете де вам буде зручно сидіти. Коли у нас святкують весілля то ми закриваємо ресторан від інших відвідувачів, але у цю суботу буде тільки маленька розписка і буде багато вільних столиків, обов'язково приїжджайте!". От ми і поїхали. Заходимо запитуємо чи можна тут у вас присісти повечеряти (місця сравді повно) а нам кажуть "ой ні, у нас сьогодні 3 бенкети, хіба почекаєте з годинку". Ми трохи шокувались такою відповіддю але так як не поспішали, а територія там гарна то погодились почекати. Після того офіційантка у нас взяла замовлення і за хвилин 15 сказала, що чекати треба буде більше ніж 2 години і що краще все таки нам поїхати.....! Отакої! Наполягати не хотілось, коли отак от вказують на двері, при тому що ми ж все наче правильно зробили: подзвонили попередньо, зробили спробу бронювання столика, а тут нас спочатку ласкаво запросили, а потім отак от відверто відмовились обслуговувати... Звісно, що ми туди більше не поїдем і радити нікому не будем!
    | 93.77.152.*
  • Olena написал о заведении Rafinad People
    Та,відносно хамів це правда.
    Я ще не бачила такого відношення до кліентів як на їхньому дресс коді! та фейс контролі!
    Поставили дитину, яка думае що вона сама головна, та відсіюе кліентів незрозуміло за яким принципом.
    Причому з дуже великою завзятістю та з думкою що вона робить правильно.Смішно на це все дивитися.
    А ЛЮДЯМ ДУМАЮ ДУЖЕ НЕПРИЕМНО...
    ХОЧ ЯКИЙСЬ ЛОГОРИТМ СКЛАДІТЬ ДРЕСС КОДУ, а -то як починаеш її питати, який же все таки у вас дресс код -то вона бідна і нічого сказати не може.
    До вас же приходять багато іноземців, туристів.Не можна так халатно відноситись до обслуговуючого персоналу,до його манер поведінки.
    | 194.44.253.*
  • Яна написал о заведении Акваріус
    Готель-ресторан для любителів мати справу з неврівноваженими істеричними панами-господарями. Тут є все - від конфліктних випадів з боку власника закладу (Любомира) прямо перед вашими гостями, до спроб здерти з вас зайву сотню-другу "зверху". Неважливо - розраховувались ви вже чи ні, розрахуйтесь ще раз, бо "ВИ БУЛИ П'ЯНІ, А В МЕНЕ ТУТА КАМЕРИ". Офіціанти - зашугані, стає ясно як з ними обходяться по переляку в очах, скутості. Єдиний великий плюс закладу - кухня. Страви смачні, вишукано оформлені та порції великі. PS - в ліжку готельного номеру вас можуть чекати гнилі лимонні шкірки. Фетиш?
    | 194.44.255.*
  • наталія написала о заведении Леополис Центр
    Доброго дня.Мене цікавлять вільні вакансії.Великий досвід в торгівлі.тел.0631802225Дякую.
    | 178.212.102.*
афиша
Май 2017
АпрИюн
ПнВтСрЧтПтСбВс
1 2 3 4 5 6 7
8 91011121314
15161718192021
22232425262728
293031
сегодня
по алфавиту